7 έξυπνες επιλογές στα ενδιάμεσα γεύματα

Ενδιάμεσα γεύματα

Ενδιάμεσα γεύματα, πως να κάνετε έξυπνες επιλογές

H σωστή επιλογή των ενδιάμεσων γευμάτων, είναι εξαιρετικά σημαντική, τόσο για την υγεία σας όσο και για το σωματικό σας βάρος.  Πολλές φορές υπάρχουν τροφές που ενώ φαίνονται  να έχουν υψηλή θρεπτική αξία και ότι αποτελούν σωστές επιλογές απλά δεν είναι.   Για παράδειγμα κάποια δημητριακά  και μπάρες δημητριακών στα οποία μπορεί να έχουν προστεθεί «κακά» λιπαρά και ζάχαρη.  Ακόμη τα τρόφιμα με την ένδειξη  «χωρίς λιπαρά» συχνά περιέχουν αρκετό αλάτι και/ή ζάχαρη. Για το λόγο αυτό διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες τροφίμων.

Παρακάτω σας  παρατίθενται επτά έξυπνες συμβουλές
  1. Επιλέξτε δημητριακά ολικής αλέσεως. Tα σνακ με προϊόντα ολικής αλέσεως σας υπόσχονται  ενέργεια  και επιπλέον σας κρατάνε χορτάτους. Δοκιμάστε ολικής αλέσεως κουλουράκια ή παξιμαδάκια  με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι  καθώς και δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες.
  2. Επαναλάβετε πρωινό σας. Πολλές επιλογές πρωινού μπορούν να καταναλωθούν και ως ενδιάμεσα γεύματα μέσα στην ημέρα. Όπως  μία φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως με λίγη μαρμελάδα ή μέλι ή ένα γιαούρτι με λίγο μέλι ή δημητριακά ολικής άλεσης ή κάποιο φρούτο.
  3. Συνδυάστε μικρή ποσότητα από κάτι που περιέχει «καλά» λιπαρά όπως ταχίνι ή φιστικοβούτυρο με μία μεγάλη ποσότητα από κάτι πολύ ελαφρύ όπως μήλο ή κάποιο άλλο φρούτο ή κάποιο λαχανικό.
  4. Καταναλώστε ξηρούς καρπούς. Οι ανάλατοι ξηροί καρποί και σπόροι όπως αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, κάσιους  περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά και είναι πιθανότερο να σας χορτάσουν σε σχέση με άλλες επιλογές. Οι ξηροί καρποί περιέχουν αρκετές θερμίδες για το λόγο αυτό περιορίστε την ποσότητα.
  5. Προσπαθήστε να καταναλώνετε περισσότερα από ένα μακροθρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνη, λιπαρά, υδατάνθρακες). Για παράδειγμα καταναλώσετε μερικούς ξηρούς καρπούς (πρωτεΐνες και λιπαρά) και  φρούτο (υδατάνθρακες) ή δοκιμάστε ολικής αλέσεως φρυγανιές (υδατάνθρακες)  με κάποια ποσότητα  τυριού χαμηλό σε λιπαρά (πρωτεΐνη και λιπαρά). Αυτά τα ισορροπημένα γεύματα τείνουν να σας κρατάνε χορτάτους.
  6. Γευματίστε συνειδητά. Μην τρώτε ενώ κάνετε κάτι άλλο – όπως σερφάροντας στο διαδίκτυο, παρακολουθώντας τηλεόραση ή δουλεύοντας στο γραφείο, σταματήστε ό,τι κάνετε για μερικά λεπτά και  απολαύστε τα γεύματά σας .
  7. Οργανωθείτε και πάρτε μαζί σας μία μικρή τσάντα με τις υγιεινές επιλογές σας, έτσι θα αποφύγετε πειρασμούς όπως μπισκοτάκια, σοκολάτες  κλπ.
Facebook Comments

Συντάκτης: Κρήνη Κωνσταντίνου

Είμαι η Κρήνη Κωνσταντίνου, ασκώ το επάγγελμα του διαιτολόγου εδώ και αρκετά χρόνια. Ενώ παράλληλα διδάσκω στα δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ από το 2002. Είμαι αριστούχος των ΤΕΙ Αθήνας, στο τμήμα Αισθητικής και του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διατροφής Διαιτολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα τροφίμων.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;