• e-mail
  • Δευ - Παρ: 2:00μμ - 9:00μμ
γαλακτοκομικά και υπέρταση
Categories Διατροφικά άρθρα, Παθήσεις και διατροφή, Τρόφιμα

Γαλακτοκομικά και υπέρταση

Γαλακτοκομικά και υπέρταση υπάρχει σχέση;  Στοιχεία που προκύπτουν μέσα από διάφορες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων έχει ευεργετικές επιδράσεις  στην αρτηριακή πίεση.  Οι πιθανοί μηχανισμοί δια μέσου των οποίων τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορούν να συμβάλουν στη διαχείριση  της αρτηριακής πίεσης θα  πρέπει να μελετηθούν περαιτέρω.  Διαβάστε περισσότερα Γαλακτοκομικά και υπέρταση

αγελαδινό γάλα
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Τα οφέλη του αγελαδινού γάλατος

Ένα ποτήρι αγελαδινό γάλα αποτελεί πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών,  τα οποία δύσκολα μπορούν να βρεθούν σε κάποιο άλλο ρόφημα. Συνδυάζει λιπαρά,  υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, και  βιταμίνη D.  Επίσης περιέχει διάφορα μέταλλα, όπως ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο, οργανικά στοιχεία και αντιοξειδωτικά.

Διαβάστε περισσότερα Τα οφέλη του αγελαδινού γάλατος

αγελαδινό γάλα
Categories Διατροφικά άρθρα, Παθήσεις και διατροφή

Ο ρόλος του γάλατος στην υγεία των οστών

Γάλα και οστά

To  ασβέστιο αποτελεί το κυριότερο συστατικών των οστών.  Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του ανθρώπου η ικανοποιητική πρόσληψη ασβεστίου θεωρείται μεγίστης σημασίας για την απόκτηση δυνατών και υγειών οστών. Διαβάστε περισσότερα Ο ρόλος του γάλατος στην υγεία των οστών