μπανάνα θερμίδες

Η μπανάνα τελικά παχαίνει;

Αρχικά να πούμε ότι η μπανάνα είναι ένα φρούτο  πολύ αποτελεσματικό στο να δίνει ενέργεια.  Επίσης η περιεκτικότητά της σε θρεπτικά συστατικά,  την κάνουν ένα πολύ κανό σνακ ιδιαίτερα σε όσους  κάνουν σωματική άσκηση.

Μπανάνα θερμίδες

Μία μικρή μπανάνα βάρους περίπου 70 γραμμαρίων περιέχει μόλις 66 θερμίδες,  0.7 γραμμάρια πρωτεΐνη,  0.3 γραμμάρια λίπος,  16,9 γραμμάρια  υδατάνθρακες   και 1,7 γραμμάρια φυτικές ίνες.   Έτσι, πολλοί προπονητές αθλητών και διαιτολόγοι συνιστούν τη  μπανάνα ειδικά σε δρομείς και ποδηλάτες λόγω της ικανότητάς της να δίνει επιπλέον ενέργεια.

Ο μύθος και η αλήθεια

Το πρόβλημα προκύπτει  από τη φημολογούμενη υπόθεση ότι η μπανάνα μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους.  Δυστυχώς υπάρχουν  ακόμη άτομα τα οποία την αποφεύγουν,  όταν βρίσκονται σε δίαιτα προσπαθώντας να αδυνατίσουν.   Η υπόθεση αυτή είναι  σίγουρα αβάσιμη και δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ επιστημονικό δεδομένο που να την υποστηρίζει.  Επομένως θα πρέπει να γίνει σαφές ότι η  μπανάνα είναι ένα φρούτο με μόνο θετική επίδραση στην υγεία και  μπορείτε να την καταναλώνετε ακόμη και σε καθημερινή βάση.

Τα οφέλη της μπανάνας
  • Μας δίνει ενέργεια, λόγω της περιεκτικότητάς της σε υδατάνθρακες.
  • Έχει μεγαλύτερο βαθμό κορεσμού σε σχέση με άλλα φρούτα.
  • Οι  φυτικές ίνες που βρίσκονται στη μπανάνα  μπορεί να συμβάλουν  στον έλεγχο της πείνας και ως εκ τούτου να βοηθήσουν έμμεσα στη μείωση του σωματικού βάρους.
  • Η μαλακή της υφή και η γλυκιά της γεύσης την κάνουν προσιτή  σε όλες τις ηλικίες, ιδιαίτερα στα παιδιά.  Τα οποία συχνά είναι το μοναδικό φρούτο που επιλέγουν
  • Μπορεί  να συμβάλει  στη μείωση της αρτηριακής πίεσης λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε κάλιο.
  • Η μπανάνα περιέχει  βιταμίνη Β6,  η οποία σύμφωνα με έρευνες φαίνεται  να συμβάλλει στη βελτίωση  της κατάθλιψης.
Συμπέρασμα

Επομένως, ο ισχυρισμός ότι η μπανάνα μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους είναι εντελώς αβάσιμος και λανθασμένος.  Αντίθετα  είναι είναι καθόλα ένα πολύ ωφέλιμο φρούτο, ειδικά για όσους από εσάς ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα διατροφής. Επίσης η μπανάνα εκτός  από ένα πολύ σνακ,  μπορεί να αποτελέσει μια πολύ καλή επιλογή για επιδόρπιο.

Facebook Comments

Συντάκτης: Κρήνη Κωνσταντίνου

Είμαι η Κρήνη Κωνσταντίνου, ασκώ το επάγγελμα του διαιτολόγου εδώ και αρκετά χρόνια. Ενώ παράλληλα διδάσκω στα δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ από το 2002. Είμαι αριστούχος των ΤΕΙ Αθήνας, στο τμήμα Αισθητικής και του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διατροφής Διαιτολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα τροφίμων.

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;