Καρπονάρα light
Μακαρονάδα καρμπονάρα light
ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΗΣ

Μερίδες 2-3

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗΣ
  1. Βράζουμε και στραγγίζουμε καλά τα μακαρόνια.
  2. Σε ένα μπολ χτυπάμε το τυρί, την κρέμα γάλακτος, τα αυγά και προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι.
  3. Σ’ ένα αντικολλητικό τηγάνι ρίχνουμε το προηγούμενο μείγμα, τα βρασμένα μακαρόνια, το  ζαμπόν και τα ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει το τυρί.

Σημαντικό:

Τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε:

  • Βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που είναι σημαντικές για τη λειτουργία του νευρικού συστήματος και την ενίσχυση του μεταβολισμού.
  • Χαλκό, που είναι απαραίτητος για το σχηματισμό του συνδετικού ιστού, τα ερυθροκύτταρα και την καλή λειτουργία του νευρικού, του ανοσοποιητικού και του καρδιαγγειακού συστήματος.
  • Σελήνιο, το οποίο βελτιώνει τη λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα.
  • Μαγνήσιο, που είναι απαραίτητο για τη ρύθμιση της πίεσης του αίματος και τη σκελετική υγεία.
  • Μαγγάνιο, χρήσιμο για το σχηματισμό οστών και το μεταβολισμό των υδατανθράκων και των πρωτεϊνών.
  • Φυτικές ίνες, που αυξάνουν την κινητικότητα του εντέρου, καταπολεμώντας στη δυσκοιλιότητα, καθώς επίσης μειώνουν την απορρόφηση του διατροφικού λίπους. Επιπλέον, οι φυτικές ίνες σε συνδυασμό με τους σύνθετους υδατάνθρακες των ζυμαρικών ολικής αλέσεως δεν προκαλούν απότομες μεταβολές στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα , με αποτέλεσμα να μπορούν να καταναλώνονται και από άτομα με σακχαρώδη διαβήτη.

 

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Facebook Comments

Συντάκτης: Κρήνη Κωνσταντίνου

Είμαι η Κρήνη Κωνσταντίνου, ασκώ το επάγγελμα του διαιτολόγου εδώ και αρκετά χρόνια. Ενώ παράλληλα διδάσκω στα δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ από το 2002. Είμαι αριστούχος των ΤΕΙ Αθήνας, στο τμήμα Αισθητικής και του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διατροφής Διαιτολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα τροφίμων.

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;