αυγά
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Αυγά – θρεπική αξία

Αυγά – θρεπτική αξία και οφέλη

Τα αυγά θα πρέπει να αποτελούν μέρος μίας σωστής και ισορροπημένης διατροφής,  καθώς αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, βιταμινών και μετάλλων.  Διαβάστε περισσότερα Αυγά – θρεπική αξία

γαλακτοκομικά και υπέρταση
Categories Διατροφικά άρθρα, Παθήσεις και διατροφή, Τρόφιμα

Η αντιυπερτασική δράση των γαλακτοκομικών

Γαλακτοκομικά και υπέρταση

Στοιχεία που προκύπτουν μέσα από διάφορες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων έχει ευεργετικές επιδράσεις  στην αρτηριακή πίεση. Διαβάστε περισσότερα Η αντιυπερτασική δράση των γαλακτοκομικών

αγελαδινό γάλα
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Τα οφέλη του αγελαδινού γάλατος

Αγελαδινό γάλα | οφέλη

Ένα ποτήρι αγελαδινό γάλα αποτελεί πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών,  τα οποία δύσκολα μπορούν να βρεθούν σε κάποιο άλλο ρόφημα. Συνδυάζει λιπαρά,  υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, και  βιταμίνη D.  Επίσης περιέχει διάφορα μέταλλα, όπως ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο, οργανικά στοιχεία και αντιοξειδωτικά. Διαβάστε περισσότερα Τα οφέλη του αγελαδινού γάλατος

Σκόρδο, οφέλη
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Τα οφέλη του σκόρδου στην υγεία

Σκόρδο και υγεία

Τα τελευταία χρόνια, τα φυτικά προϊόντα κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα όσον αφορά στην πρόληψη διαφόρων ασθενειών. Το σκόρδο είναι ένα από τα φυτικά  προϊόντα το οποίο έχει  ερευνηθεί εκτενώς  σχετικά με τις  ευεργετικές  του επιδράσεις στην υγεία.   Διαβάστε περισσότερα Τα οφέλη του σκόρδου στην υγεία

Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Σταφύλια-κόκκινο κρασί-ρεσβερατρόλη και υγεία

Η ρεσβερατρόλη είναι μία φυτοχημική ουσία, η οποία παράγεται από τα φυτά και βρίσκεται σε αφθονία  στη σάρκα των κόκκινων σταφυλιών,   με αποτέλεσμα την   υψηλή  συγκέντρωση της ουσίας αυτής  στο κόκκινο κρασί και στους χυμούς των σταφυλιών. Διαβάστε περισσότερα Σταφύλια-κόκκινο κρασί-ρεσβερατρόλη και υγεία

βερίκοκα
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Η αντιοξειδωτική δράση του βερίκοκου

Βερίκοκα

Τα βερίκοκα είναι εκείνα τα πολύ όμορφα πορτοκαλί χρώματος φρούτα που είναι πλούσια σε  βήτα-καροτένιο και φυτικές ίνες.  Επίσης τα φρέσκα βερίκοκα είναι  εξαιρετικά πλούσια σε βιταμίνη C. Διαβάστε περισσότερα Η αντιοξειδωτική δράση του βερίκοκου

καφές αρνητικά και οφέλη
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Που μας ωφελεί και που μας βλάπτει ο καφές

Καφές οφέλη και αρνητικά

Ο καφές αποτελεί μέρος της καθημερινής ρουτίνας πολλών ανθρώπων. Νέα στοιχεία που έρχονται στην επιφάνεια συνδέουν τον καφέ με αρκετά οφέλη για την υγεία. O Δρ. Eric Rimm, καθηγητής επιδημιολογίας και διατροφής στο Ηarvard μας λέει ότι οι γνώσεις μας γύρω από τον καφέ βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς μας έρχονται συνεχώς νέες πληροφορίες. Διαβάστε περισσότερα Που μας ωφελεί και που μας βλάπτει ο καφές

Categories Διάφορα άρθρα, Τρόφιμα

Πόσα φρούτα μπορούμε να τρώμε την ημέρα;

Πόσα φρούτα την ημέρα;

Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες δε θα πρέπει να  λαμβάνουμε περισσότερο από το 10% των ημερησίων θερμιδικών μας αναγκών από τη ζάχαρη.  Κρίνεται επομένως αναγκαίο να μειώσουμε την πρόσληψη  φρούτων μιας και αυτά περιέχουν φυσικά σάκχαρα; Διαβάστε περισσότερα Πόσα φρούτα μπορούμε να τρώμε την ημέρα;

Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Τα οφέλη του γιαουρτιού!

Το γιαούρτι ή η γιαούρτι αποτελεί, ιδίως για εμάς τους ‘Ελληνες ένα τρόφιμο της καθημερινότητας μας

Kατ΄αρχάς , όπως όλοι γνωρίζουμε το γιαούρτι είναι ζυμούμενο προϊόν και προέρχεται από το γάλα. Έτσι,  καταναλώνοντας  γιαούρτι λαμβάνετε ζωική πρωτεΐνη, καθώς και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά  που βρίσκονται στα γαλακτοκομικά τρόφιμα, όπως το ασβέστιο, η βιταμίνη Β-2, βιταμίνη Β-12, κάλιο και μαγνήσιο. Διαβάστε περισσότερα Τα οφέλη του γιαουρτιού!

λαχανικά
Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα, Τρόφιμα

Ποια λαχανικά μας βοηθάνε να χάσουμε βάρος;

Λαχανικά για απώλεια βάρους

Η προσθήκη περισσότερων φρούτων και λαχανικών  στη διατροφή μας αποτελεί  μία εξαιρετική συνήθεια για πολλούς και διαφόρους λόγους.  Η απώλεια σωματικού βάρους είναι ένας από αυτούς τους λόγους.  Εντούτοις ορισμένα λαχανικά έχουν συνδεθεί με την προσθήκη σωματικού βάρους. Διαβάστε περισσότερα Ποια λαχανικά μας βοηθάνε να χάσουμε βάρος;

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;