Η θρεπτική αξία των αυγών
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Η Θρεπτική αξία των αυγών

Η θρεπτική αξία των αυγών

Τα αυγά θα πρέπει να αποτελούν μέρος μίας σωστής και ισορροπημένης διατροφής,  καθώς αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, βιταμινών και μετάλλων Διαβάστε περισσότερα Η Θρεπτική αξία των αυγών

γαλακτοκομικά και υπέρταση
Categories Διατροφικά άρθρα, Παθήσεις και διατροφή, Τρόφιμα

Η αντιυπερτασική δράση των γαλακτοκομικών

Γαλακτοκομικά και υπέρταση

Στοιχεία που προκύπτουν μέσα από διάφορες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων έχει ευεργετικές επιδράσεις  στην αρτηριακή πίεση. Διαβάστε περισσότερα Η αντιυπερτασική δράση των γαλακτοκομικών

οφέλη του αγελαδινού γάλατος
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Τα οφέλη του αγελαδινού γάλατος

Τα οφέλη του αγελαδινού γάλατος

Ένα ποτήρι γάλα αποτελεί πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών,  τα οποία δύσκολα μπορούν να βρεθούν σε κάποιο άλλο ρόφημα. Συνδυάζει λιπαρά,  υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, και  βιταμίνη D. Επίσης περιέχει διάφορα μέταλλα, όπως ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο, οργανικά στοιχεία και αντιοξειδωτικά. Διαβάστε περισσότερα Τα οφέλη του αγελαδινού γάλατος

Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Σκόρδο και υγεία

Σκόρδο και υγεία

Τα τελευταία χρόνια, τα φυτικά προϊόντα κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα όσον αφορά στην πρόληψη διαφόρων ασθενειών. Το σκόρδο είναι ένα από τα φυτικά  προϊόντα τα οποία έχουν  ερευνηθεί εκτενώς  σχετικά με τις  ευεργετικές  του επιδράσεις στην υγεία.   Διαβάστε περισσότερα Σκόρδο και υγεία

Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Σταφύλια-κόκκινο κρασί-ρεσβερατρόλη και υγεία

Η ρεσβερατρόλη είναι μία φυτοχημική ουσία, η οποία παράγεται από τα φυτά και βρίσκεται σε αφθονία  στη σάρκα των κόκκινων σταφυλιών,   με αποτέλεσμα την   υψηλή  συγκέντρωση της ουσίας αυτής  στο κόκκινο κρασί και στους χυμούς των σταφυλιών. Διαβάστε περισσότερα Σταφύλια-κόκκινο κρασί-ρεσβερατρόλη και υγεία

θρεπτική αξία βερίκοκων
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Βερίκοκα – Θρεπτική αξία

Βερίκοκα

Τα βερίκοκα είναι εκείνα τα πολύ όμορφα πορτοκαλί χρώματος φρούτα που είναι πλούσια σε  βήτα-καροτένιο και φυτικές ίνες.  Επίσης τα φρέσκα βερίκοκα είναι  εξαιρετικά πλούσια σε βιταμίνη C. Διαβάστε περισσότερα Βερίκοκα – Θρεπτική αξία

Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Καφές: αρνητικά και οφέλη

Ο καφές αποτελεί μέρος της καθημερινής ρουτίνας πολλών ανθρώπων, είτε πρόκειται για το πρωί (για να μας ξυπνήσει) ή το βράδυ ως επιστέγασμα ενός ωραίου δείπνου με φίλους και όχι μόνο. Νέα στοιχεία που έρχονται στην επιφάνεια συνδέουν τον καφέ με οφέλη για την υγεία, όπως η μείωση του κινδύνου από πρόωρο θάνατο.

Όπως μας λέει ο Dr. Eric Rimm, καθηγητής επιδημιολογίας και διατροφής στο Χάρβαρντ Τ.Η. Chan στη Σχολή Δημόσιας Υγείας.«Οι γνώσεις μας γύρω από τον καφέ βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς μας έρχονται συνεχώς νέες πληροφορίες. Διαβάστε περισσότερα Καφές: αρνητικά και οφέλη

Categories Διάφορα άρθρα, Τρόφιμα

Πόσα φρούτα μπορούμε να τρώμε την ημέρα;

Πόσα φρούτα την ημέρα;

Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες δε θα πρέπει να  λαμβάνουμε περισσότερο από το 10% των ημερησίων θερμιδικών μας αναγκών από τη ζάχαρη.  Κρίνεται επομένως αναγκαίο να μειώσουμε την πρόσληψη  φρούτων μιας και αυτά περιέχουν φυσικά σάκχαρα; Διαβάστε περισσότερα Πόσα φρούτα μπορούμε να τρώμε την ημέρα;

Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Τα οφέλη του γιαουρτιού!

Το γιαούρτι ή η γιαούρτι αποτελεί, ιδίως για εμάς τους ‘Ελληνες ένα τρόφιμο της καθημερινότητας μας

Kατ΄αρχάς , όπως όλοι γνωρίζουμε το γιαούρτι είναι ζυμούμενο προϊόν και προέρχεται από το γάλα. Έτσι,  καταναλώνοντας  γιαούρτι λαμβάνετε ζωική πρωτεΐνη, καθώς και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά  που βρίσκονται στα γαλακτοκομικά τρόφιμα, όπως το ασβέστιο, η βιταμίνη Β-2, βιταμίνη Β-12, κάλιο και μαγνήσιο. Διαβάστε περισσότερα Τα οφέλη του γιαουρτιού!

λαχανικά
Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα, Τρόφιμα

Όλα τα λαχανικά συμβάλλουν στην απώλεια βάρους;;

Η προσθήκη περισσότερων φρούτων και λαχανικών στη διατροφή μας αποτελεί  μία εξαιρετική συνήθεια για πολλούς και διαφόρους λόγους. Η απώλεια σωματικού βάρους είναι ένας από αυτούς τους λόγους. Διαβάστε περισσότερα Όλα τα λαχανικά συμβάλλουν στην απώλεια βάρους;;

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;