πλαστικά φούρνος μικροκυμάτων
Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα

Πλαστικά στο φούρνο μικροκυμάτων – πόσο ασφαλές είναι;

Πλαστικά στο φούρνο μικροκυμάτων – πόσο ασφαλές είναι;

Οι πρόσφατες ανακοινώσεις προειδοποιούν  ότι τα πλαστικά στο φούρνο μικροκυμάτων απελευθερώνουν καρκινογόνες – χημικές ουσίες στα τρόφιμα, οι ουσίες αυτές ονομάζονται  διοξίνες.  Το πρόβλημα με αυτήν την προειδοποίηση είναι ότι τα πλαστικά δεν περιέχουν διοξίνες.  Δημιουργούνται όμως όταν καίγονται τα σκουπίδια, τα πλαστικά, τα μέταλλα, τα ξύλο κλπ. Διαβάστε περισσότερα Πλαστικά στο φούρνο μικροκυμάτων – πόσο ασφαλές είναι;

Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα

Πρόσληψη κιλών στις γιορτές – ένα παγκόσμιο φαινόμενο

Πρόσληψη κιλών στις γιορτές – τι πρέπει να προσέξουμε

O τρόπος που οι άνθρωποι , σε όλες τις χώρες του κόσμου,  συνηθίζουν να γιορτάζουν τις ημέρες των εορτών  είναι διαφορετικός , εντούτοις παρατηρείται μία κοινή  συνιστώσα, το ΦΑΓΗΤΟ.  Συνήθως οι άνθρωποι σε όλες τις χώρες του κόσμου, τις ημέρες των εορτών συνηθίζουν να τρώνε περισσότερο, συγκεκριμένα τρόφιμα.  Διαβάστε περισσότερα Πρόσληψη κιλών στις γιορτές – ένα παγκόσμιο φαινόμενο

Categories Διάφορα άρθρα, Τρόφιμα

Πόσα φρούτα μπορούμε να τρώμε την ημέρα;

Πόσα φρούτα την ημέρα;

Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες δε θα πρέπει να  λαμβάνουμε περισσότερο από το 10% των ημερησίων θερμιδικών μας αναγκών από τη ζάχαρη.  Κρίνεται επομένως αναγκαίο να μειώσουμε την πρόσληψη  φρούτων μιας και αυτά περιέχουν φυσικά σάκχαρα; Διαβάστε περισσότερα Πόσα φρούτα μπορούμε να τρώμε την ημέρα;

λαχανικά
Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα, Τρόφιμα

Ποια λαχανικά μας βοηθάνε να χάσουμε βάρος;

Λαχανικά για απώλεια βάρους

Η προσθήκη περισσότερων φρούτων και λαχανικών  στη διατροφή μας αποτελεί  μία εξαιρετική συνήθεια για πολλούς και διαφόρους λόγους.  Η απώλεια σωματικού βάρους είναι ένας από αυτούς τους λόγους.  Εντούτοις ορισμένα λαχανικά έχουν συνδεθεί με την προσθήκη σωματικού βάρους. Διαβάστε περισσότερα Ποια λαχανικά μας βοηθάνε να χάσουμε βάρος;

Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα, Θρεπτικά συστατικά

Κούραση και έλλειψη βιταμινών και μετάλλων;

Ο κόσμος στις μέρες μας αλλάζει με ταχείς ρυθμούς, με αποτέλεσμα ο μέσος άνθρωπος να είναι αναγκασμένος μέσα στη ημέρα να κάνει πολλά και σύνθετα πράγματα  Εάν νιώθετε συνεχώς εξαντλημένοι δεν είστε οι μόνοι.  Πολλοί άνθρωποι παραπονούνται ότι δεν έχουν την ενέργεια που χρειάζονται μέσα στην ημέρα για να διεκπεραιώσουν όλα όσα απαιτεί το ημερήσιο πρόγραμμά τους.  Διαβάστε περισσότερα Κούραση και έλλειψη βιταμινών και μετάλλων;

Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα

Μεσογειακή διατροφή

Η μεσογειακού τύπου διατροφή περιλαμβάνει αφενός,  σαφώς λιγότερο κρέας και επεξεργασμένους υδατάνθρακες και αφετέρου περισσότερα φυτικής προέλευσης τρόφιμα και μονοακόρεστα (καλά) λιπαρά,  σε σύγκριση με τις διάφορες δυτικού τύπου διατροφές. Διαβάστε περισσότερα Μεσογειακή διατροφή

απώλεια λίπους
Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα

Απώλεια λίπους Vs Απώλειας βάρους

Απώλεια λίπους ή απώλεια βάρους – υπάρχει διαφορά;

Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι όταν βρίσκονται σε διαδικασία απώλειας βάρους έχουν ως μοναδικό γνώμονα εκτίμησης της προσπάθειας τους, τη ζυγαριά τους ή τη ζυγαριά του διαιτολόγου τους.  Είναι όμως αυτός ο σωστός τρόπος να ελέγχουμε την απώλεια λίπους;  Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και στη σωστή τους βάση. Διαβάστε περισσότερα Απώλεια λίπους Vs Απώλειας βάρους

πως να μειώσω το αλάτι
Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα, Τρόφιμα

Aλάτι: Πως να το ελέγξετε

Μάθετε πόσο νάτριο  χρειάζεστε πραγματικά,  ποια τρόφιμα είναι πλούσια  σε νάτριο, καθώς και τρόπους  προετοιμασίας και να σερβιρίσματος τροφίμων χωρίς την προσθήκη αλατιού ή νατρίου.   Σκεφτείτε ότι μόνο ένα κουταλάκι του γλυκού αλάτι έχει 2.325 χιλιοστόγραμμα (mg) νατρίου.  Και δεν είναι μόνο το επιτραπέζιο αλάτι  το οποίο πρέπει να μας ανησυχεί. Πολλά  επεξεργασμένα και προπαρασκευασμένα τρόφιμα  περιέχουν ήδη υψηλές  ποσότητες  νατρίου. Διαβάστε περισσότερα Aλάτι: Πως να το ελέγξετε

Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα

Γλυκαιμικός δείκτης: Ένας καλός οδηγός για καλούς υδατάνθρακες

Ο διαβήτης, είναι μια νόσος που χαρακτηρίζεται από υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα,  είναι πιο συχνή από ό, τι ποτέ πριν. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο αριθμός των ανθρώπων που διαγιγνώσκονται με διαβήτη έχει τετραπλασιαστεί κατά τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ενώ κάνει την εμφάνιση του σε ολοένα και νεαρότερες ηλικίες. Υπάρχουν επαρκή στοιχεία ότι η αυστηρή ρύθμιση του σακχάρου μπορεί να καθυστερήσει ή ακόμη και να εμποδίσει τις επιπτώσεις από τις μακροπρόθεσμες επιπλοκές της νόσου. Τέτοιος αυστηρός έλεγχος είναι πλέον δυνατός χάριν στις καινοτομικές  θεραπείες.  Το άρθρο αυτό  θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα το θέμα του σακχάρου και να διαχειριστείτε το διαβήτη σας. Διαβάστε περισσότερα Γλυκαιμικός δείκτης: Ένας καλός οδηγός για καλούς υδατάνθρακες

απώλεια βάρους
Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα

Πως να χάσετε τα κιλά των γιορτών!

 

Οι περισσότεροι  από εμάς κατά την διάρκεια των εορτών βλέπουν τα ρούχα τους να στενεύουν.   Ο μέσος όρος αύξησης σωματικού βάρους κατά  την διάρκεια των εορτών είναι 0,8 – 1,0kg. Ένα έως δύο κιλά μπορεί να μην ακούγεται  πολύ, παρόλα αυτά πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι το βάρος που κερδίζεται κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου δεν χάνετε τόσο εύκολα. Διαβάστε περισσότερα Πως να χάσετε τα κιλά των γιορτών!

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;