Διατροφικές συμβουλές για υγεία και ευεξία

διατροφικές συμβουλές
Διατροφικές συμβουλές για υγεία και ευεξία

Για σένα που ενδιαφέρεσαι να απαλλαγείς από το περιττό βάρος,  χωρίς παράλληλα να πεινάσεις αλλά και για σένα που θες να ισορροπήσεις τη διατροφή σου (κάτι εξαιρετικά σημαντικό),  πιστεύω ότι εάν ακολουθήσεις τις παρακάτω διατροφικές συμβουλές θα βοηθηθείς πάρα πολύ και θα βελτιώσεις σημαντικά την υγεία σου.  

Διατροφικές συμβουλές

1.   Όταν τρως μόνη/μόνος, πάρε την ποσότητα που είναι  να καταναλώσεις και βάλε την στο πιάτο σου, έπειτα απομάκρυνε την κατσαρόλα ή το ταψί από τα οποία πήρες το φαγητό σου.  Διαφορετικά μπορεί να μπεις στον πειρασμό θα βάλεις και άλλη ποσότητα φαγητού.

2.  Μην παραλείπεις τα ενδιάμεσα γεύματα σου.  Για να μην τα ξεχνάς τοποθέτησέ τά σε σημεία όπου δεν πρόκειται να τα ξεχάσεις.

3.  Απέφυγε τα μεγάλα γεύματα. Στα εστιατόρια επέλεξε μικρές μερίδες ή ακόμη παρήγγειλε μικρές μερίδες.

4.  Φάε αργά και μάσα καλά την τροφή σου (έτσι διευκολύνεις τη λειτουργία της πέψης και αποφεύγεις τη λήψη μεγάλων ποσοτήτων φαγητού).  Σημείωσε ότι τα παχύσαρκα άτομα είθισται  τρώνε γρήγορα.

5.   Φρόντισε το επόμενο γεύμα σου,  να το καταναλώσεις λίγο πριν νιώσεις έντονα το αίσθημα της πείνας (έτσι αποφεύγεις τα λαίμαργα γεύματα)

6.   Πριν πας για ύπνο φροντίστε να φας ελαφριά και άφησε να περάσουν 2 ½ – 3 ώρες.

7.   Φρόντισε να τελειώσεις το κυρίως γεύμα σου πριν νιώσεις το αίσθημα της υπερπλήρωσης του στομάχου.  Σε περίπτωση που το έχεις νιώσει, τότε σίγουρα έχεις ξεφύγει.  Για το λόγο αυτό βάλε συγκεκριμένη ποσότητα φαγητού στο πιάτο σου και απέφυγε να προσθέσεις και άλλο φαγητό

8. Κατανάλωσε μικρά γεύματα μεταξύ των κυρίων γευμάτων σου, έτσι αποφεύγεις το τσιμπολόγημα.  Επιπλέον έχοντας καταναλώσει τα ενδιάμεσα γεύματα σου θα νιώσεις ότι δεν χρειάζεσαι να φορτώσεις τα κυρίως γεύματα σου προκειμένου να χορτάσεις.

9. ‘Έλεγξε τις μερίδες των ενδιάμεσων γευμάτων σου.  Εάν χρειαστεί μπορείς να μετρήσεις από πριν τις ποσότητες και να τοποθετήσεις τη μερίδα του γεύματος σου μια σακουλίτσα ή ταπεράκι.

10.  Φάε μικρότερες ποσότητες από ότι συνηθίζεις να τρως κανονικά.

Facebook Comments

Συντάκτης: Κρήνη Κωνσταντίνου

Είμαι η Κρήνη Κωνσταντίνου, ασκώ το επάγγελμα του διαιτολόγου εδώ και αρκετά χρόνια. Ενώ παράλληλα διδάσκω στα δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ από το 2002. Είμαι αριστούχος των ΤΕΙ Αθήνας, στο τμήμα Αισθητικής και του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διατροφής Διαιτολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα τροφίμων.

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;