Σωματική άσκηση

Σωματική άσκηση

Η σωματική άσκηση είναι πλέον γνωστό σε όλους ότι έχει απίστευτες ευεργετικές ιδιότητες στον ανθρώπινο οργανισμό, τόσο σωματικά  όσο και ψυχολογικά. Προσπαθήστε να εντάξετε στην καθημερινότητά σας οποιοδήποτε είδος άσκησης σας αρέσει και δείτε τη ζωή σας να αλλάζει.

Τι μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις τη σωματική σου άσκηση

Αύξησε το μεταβολισμό σου, υιοθετώντας περισσότερη φυσική δραστηριότητα: περπάτησε περισσότερο, ανέβα σκάλες, κούρεψε το γκαζόν (αν έχεις) κλπ.  Άρχισε να κάνεις σπορ όπως τρέξιμο, ποδηλασία, τένις, roller-skating και κολύμπι.

Ενίσχυσε τον μυϊκό σου τόνο, και αύξησε έτσι το μεταβολισμό σου.  Γράψου σε κάποιο γυμναστήριο και ασκήσου με πρόγραμμα.  Κάνες ισομετρικές και ισοτονικές ασκήσεις συχνά μέσα στην ημέρα.

Πείστε την οικογένεια και τους φίλους σας να ασχοληθούν και αυτοί με κάποιο άθλημα και/ή να μπουν σε κάποιο πρόγραμμα διατροφής.  Βάλτε πρόγραμμα για τις αθλητικές σας δραστηριότητες και το πρόγραμμα διατροφής σας.

Πηγή Harvard Medical School

Facebook Comments

Συντάκτης: Κρήνη Κωνσταντίνου

Είμαι η Κρήνη Κωνσταντίνου, ασκώ το επάγγελμα του διαιτολόγου εδώ και αρκετά χρόνια. Ενώ παράλληλα διδάσκω στα δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ από το 2002. Είμαι αριστούχος των ΤΕΙ Αθήνας, στο τμήμα Αισθητικής και του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διατροφής Διαιτολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα τροφίμων.

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;