Μερέντα σπιτική χωρίς ζάχαρη

Μερέντα σπιτική
Μερέντα σπιτική

Μερίδα: 1

ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΗΣ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗΣ

Σε ένα μικρό ποτηράκι ή μπολάκι ανακατεύετε απλά  τα  τρία αυτά υλικά και στη συνέχεια το τρώτε όπως είναι ή το αλείφετε σε μία φέτα ψωμί ή φρυγανιά,  ολικής αλέσεως καλύτερα. Το μείγμα αυτό έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και μπορεί να το καταναλώσουν ακόμη και άτομα με αυξημένο σάκχαρο.

Και τα τρία αυτά υλικά θεωρούνται souper foods.  Είναι πλούσια σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Επίσης  φαίνεται να ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα.  Αναμιγνύοντάς τα παίρνετε ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν με εντελώς διαφορετική γεύση.   Εάν λοιπόν δεν σας αρέσει κάποιο από αυτά τα υλικά μη φοβηθείτε να το δοκιμάσετε γιατί η γεύση που αναδύεται από το μείγμα αυτό είναι απλά εξαιρετική.

 

Facebook Comments

Συντάκτης: Κρήνη Κωνσταντίνου

Είμαι η Κρήνη Κωνσταντίνου, ασκώ το επάγγελμα του διαιτολόγου εδώ και αρκετά χρόνια. Ενώ παράλληλα διδάσκω στα δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ από το 2002. Είμαι αριστούχος των ΤΕΙ Αθήνας, στο τμήμα Αισθητικής και του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διατροφής Διαιτολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα τροφίμων.

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;