Διατροφή στην εγκυμοσύνη , θηλασμό, εμμηνόπαυση

Διατροφή στην εγκυμοσύνη , θηλασμό, εμμηνόπαυση

Διατροφή στην Εγκυμοσύνη | Θηλασμό | Εμμηνόπαυση

Διατροφή στην εγκυμοσύνη

Η γυναίκα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αρχίζει να παρατηρεί διάφορες αλλαγές στο σώμα της. Είναι μία περίοδος που για πολλές γυναίκες είναι εξαιρετικά ευχάριστη.  Ενώ άλλες γυναίκες βιώνουν αντίθετες καταστάσεις.  Μία από αυτές τις αλλαγές είναι η διαφοροποίηση του σωματικού βάρους της εγκύου. Τόσο οι γιατροί όσο και εμείς οι διαιτολόγοι είμαστε πολύ συντηρητικοί.  Δεν επιθυμούμε την πρόσληψη υπερβάλλον βάρους στη φάση αυτή.  Μέσα από τις έρευνες έχει φανεί  ότι οι γυναίκες,  οι οποίες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους έχουν πάρει αρκετά κιλά,  τείνουν να γεννάνε μωρά  με μεγαλύτερο σωματικό βάρος.  Για όλους αυτούς τους λόγους η διατροφή στην εγκυμοσύνη είναι εξαιρετικά σημαντική.

Καλό είναι λοιπόν για μία έγκυο γυναίκα να προσπαθήσει να μην πάρει παραπάνω  κιλά από αυτά που της πει ο γιατρός της.  Οι έρευνες έχουν δείξει ότι  τα βρέφη  που γεννιούνται έχοντας  μεγαλύτερο σωματικό βάρος τείνουν να έχουν περισσότερα κιλά κατά την παιδική τους ηλικία.  Επίσης τα  παιδιά αυτά τείνουν να έχουν περισσότερο σωματικό βάρος κατά την ενήλικη ζωή.

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε  ποια τρόφιμα θα πρέπει να  αποφεύγετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Αυτό θα σας βοηθήσει στο να κάνετε  πιο σωστές διατροφικές επιλογές για εσάς και το μωρό σας.

 

Διατροφή Θηλασμού

θηλασμόςΟ θηλασμός όπως φαίνεται από τις έρευνες είναι ευεργετικός τόσο για τη μητέρα όσο και για το βρέφος.  Παρόλα αυτά πολλές φορές φαντάζει δύσκολος. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι θηλάζουσες δεν γνωρίζουν τι να φάνε, καθώς μπορεί το μωράκι τους να παρουσιάζει προβλήματα από κάποιες τροφές που καταναλώνει η μαμά.

Είναι πολύ σημαντικό να έχετε επαρκή, υψηλής ποιότητας διατροφή και να πίνετε αρκετό νερό.  Είναι απαραίτητο να αποφεύγετε τη λήψη φαρμάκων κατά τη διάρκεια του θηλασμού εκτός και εάν ο γιατρός σας, επιτρέψει την λήψη συγκεκριμένων φαρμάκων.

Η σωστή διατροφή μπορεί να βοηθήσει τόσο εσάς όσο και το βρέφος μέσα από τη βελτίωση της  ποιότητας του μητρικού γάλατος. Επίσης μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε με πιο σωστό τρόπο από τα κιλά της εγκυμοσύνης.

 

Διατροφή στην Εμμηνόπαυση – Κλιμακτήριο

Διατροφή στην εμμηνόπαυση
Emmhnopausi

Η βελτίωση της διατροφής στη φάση αυτή, μπορεί  να συμβάλει στην ελάφρυνση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης.  Κάποια τρόφιμα και διαιτητικά συμπληρώματα φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη σημασία καθώς φαίνεται να συμβάλλουν στη διατήρηση της καλής υγείας των μετεμμηνοπαυσικών γυναικών.

Οι διατροφικές ανάγκες των γυναικών αλλάζουν με την ηλικία – κυρίως κατά  είσοδό τoυς στην εμμηνόπαυση και μετά.  Απαιτούνται σαφώς λιγότερες θερμίδες. Επομένως τα  περισσότερα τρόφιμα που καταναλώνονται θα πρέπει να είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλά σε θερμίδες.  Οι γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση,  θα πρέπει να ακολουθούν μία διατροφή φιλική ως προ την φάση αυτή.  Η διατροφή αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, ολικής αλέσεως δημητριακά, γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά, άπαχο κρέας, ξηρούς καρπούς , πουλερικά και ψάρια.  Παράλληλα θα πρέπει να περιορίζεται η ζάχαρη, τα κορεσμένα και trans λιπαρά.

Επίσης σε αυτή τη φάση της ζωής της, η γυναίκα βλέπει το βάρος της να αυξάνει, ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς.

 

Εάν βρίσκεστε σε μία από αυτές τις φάσεις, και θέλετε βοήθεια από κάποιον ειδικό,  μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, θα χαρώ να σας βοηθήσω.

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;