Εγκυμοσύνη , θηλασμός, εμμηνόπαυση

Εγκυμοσύνη , θηλασμός, εμμηνόπαυση

Διατροφή Εγκυμοσύνης, Θηλασμού, Εμμηνόπαυσης

Εγκυμοσύνη

 

Μία γυναίκα όταν μπαίνει στην εγκυμοσύνη αρχίζει να παρατηρεί διάφορες αλλαγές στο σώμα της. Είναι μία περίοδος που για πολλές γυναίκες είναι εξαιρετικά ευχάριστη , ενώ άλλες γυναίκες βιώνουν αντίθετες καταστάσεις.  Μία από αυτές τις αλλαγές είναι η διαφοροποίηση του βάρους της. Τόσο οι γιατροί αλλά και εμείς οι διαιτολόγοι είμαστε πολύ συντηρητικοί όσο αφορά στο βάρος που θα πάρει μία γυναίκα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.  Μέσα από τις έρευνες έχει φανεί  ότι οι γυναίκες,  οι οποίες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους έχουν πάρει αρκετά κιλά,  τείνουν να γεννάνε μωρά  με μεγαλύτερο σωματικό βάρος.

Καλό είναι λοιπόν για μία έγκυο γυναίκα να προσπαθήσει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της,  να μην πάρει παραπάνω  κιλά από αυτά που της πει  ο γιατρός της,  καθώς οι έρευνες έχουν δείξει ότι  τα βρέφη  που γεννιούνται έχοντας  μεγαλύτερο σωματικό βάρος τείνουν να έχουν περισσότερα κιλά κατά την παιδική τους ηλικία και τα  παιδιά αυτά τείνουν να έχουν περισσότερο σωματικό βάρος ως ενήλικες.

Η  κατανόηση σχετικά με το  τι τρόφιμα θα πρέπει να  αποφεύγετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορεί να σας βοηθήσει στο να κάνετε  πιο  σωστές διατροφικές  επιλογές για εσάς και το μωρό σας.

Θηλασμός

 

Ο θηλασμός όπως φαίνεται από τις έρευνες είναι ευεργετικός τόσο για τη μητέρα όσο και για το βρέφος,  πολλές φορές όμως φαντάζει δύσκολος. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι θηλάζουσες δεν γνωρίζουν τι να φάνε, καθώς μπορεί το μωράκι τους να παρουσιάζει προβλήματα από κάποιες τροφές που καταναλώνει η μαμά.

Είναι πολύ σημαντικό να έχετε επαρκή, υψηλής ποιότητας διατροφή και να πίνετε αρκετό νερό.  Είναι απαραίτητο να αποφεύγετε τη λήψη φαρμάκων κατά την χρονική διάρκεια του θηλασμού εκτός και εάν ο γιατρός που σας παρακολουθεί επιτρέψει την λήψη συγκεκριμένων φαρμάκων.

Η σωστή διατροφή μπορεί να βοηθήσει τόσο εσάς όσο και το βρέφος και να βελτιώσει την  ποιότητα του μητρικού γάλατος, αλλά και να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε πιο σωστά τα κιλά της εγκυμοσύνης.

Εμμηνόπαυση – Κλιμακτήριος

 

Η βελτίωση της διατροφής στη φάση αυτή, μπορεί  να συμβάλει στην ελάφρυνση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης.  Κάποια τρόφιμα και διαιτητικά συμπληρώματα φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη σημασία καθώς φαίνεται να συμβάλλουν στη διατήρηση της καλής υγείας των μετεμμηνοπαυσικών γυναικών.

Οι διατροφικές ανάγκες των γυναικών αλλάζουν με την ηλικία – κυρίως κατά  είσοδό τoυς στην εμμηνόπαυση και μετά.  Απαιτούνται λιγότερες θερμίδες, επομένως τα  περισσότερα τρόφιμα που καταναλώνονται θα πρέπει να είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλά σε θερμίδες.  Οι γυναίκες που βρίσκονται στη φάση αυτή,  θα πρέπει να ακολουθούν μία διατροφή φιλική ως προ την φάση αυτή, που να περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, ολικής αλέσεως δημητριακά, γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά, άπαχο κρέας, ξηρούς καρπούς , πουλερικά και ψάρια ενώ θα πρέπει να περιορίζουν τη ζάχαρη, τα κορεσμένα και trans λιπαρά και τη μεγάλη πρόσληψη θερμίδων.

Επίσης σε αυτή τη φάση της ζωής της, η γυναίκα βλέπει το βάρος της να αυξάνει, ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς, κάτι το οποίο την ενοχλεί πολύ.

 

Εάν βρίσκεστε σε μία από αυτές τις φάσεις, και θέλετε βοήθεια από κάποιον ειδικό,  μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, θα χαρώ να σας βοηθήσω.

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο