fbpx

Αρχική – νέα

diaitologos

Η Διατροφή είναι επιλογή!!

Εσείς τι επιλέγετε;

Γεια σας είμαι η κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος & Life coach Κρήνη Κωνσταντίνου και σας καλωσορίζω στην ιστοσελίδα μου.

Κάποιοι λένε ότι είμαστε οι επιλογές μας!

Εσείς τι επιλογές κάνετε για εσάς;

  • Επιλέγετε τα σωστά τρόφιμα;
  • Ελέγχετε τις ποσότητες σας;
  • Τρώτε μηχανικά;
  • Έχετε κίνηση;

Ελάτε λοιπόν να συνεργαστούμε για να πετύχετε τους στόχους σας!

Σας εύχομαι καλή περιήγηση και σας ευχαριστώ πολύ που επισκέπτεστε τη σελίδα μου!

Διατροφικά προγράμματα για όλους!

Προγράμματα διατροφής πέραν από το αδυνάτισμα

Προγράμματα για παιδιά και εφήβους

Τόσο η παιδική ηλικία όσο και η εφηβεία  θεωρούνται εξαιρετικά σημαντικές καθώς μπαίνουν οι βάσεις για μία σωστή διατροφή!

Προγράμματα για παθολογικές καταστάσεις

Η διατροφή μας είναι άμεσα συνδεδεμένη με παθήσεις όπως ο διαβήτης, νεφροπάθειες, καρδιαγγειακά νοσήματα, ουρικό οξύ, μεταβολικό σύνδρομο κλπ. 

Προγράμματα για όλους όσοι αθλούνται

Διατροφή και άσκηση πάνε μαζί. Αναλαμβάνουμε άτομα που αθλούνται είτε σε επαγγελματικό επίπεδο είτε ερασιτεχνικά!

Προγράμματα απώλειας βάρους, παχυσαρκία

Προγράμματα διατροφής για όλους όσοι θέλουν να απαλλαγούν από το περιττό βάρος αλλά και να μάθουν να τρέφονται μέσα από μία coaching προσέγγιση!

Εγκυμοσύνη, Θηλασμός, Εμμηνόπαυση

Οι φάσεις αυτές αποτελούν ορόσημο στη ζωή μίας γυναίκας!  Εάν βρίσκεστε σε μία από αυτές τις φάσεις θα χαρούμε να σας υποστηρίζουμε!

Διατροφικές διαταραχές, ανορεξία, Βουλιμία

Προσφέρουμε διατροφική και coaching  υποστήριξη για άτομα που  αντιμετωπίζουν διατροφικές διαταραχές όπως ανορεξία, βουλιμία, υπερφαγία!

On line Diet

Προγράμματα διατροφής μέσω διαδικτύου για όλους όσοι δεν  έχουν χρόνο να μας επισκεφθούν ή μένουν μακριά , αλλά εξακολουθούν να θέλουν να φροντίσουν τον εαυτό τους!

Καμπύλες Ανάπτυξης

Για Αγόρια & Κορίτσια από 0 - 18 ετών!

Ελέγξτε την ανάπτυξη των παιδιών σας, με τις  νέες καμπύλες ανάπτυξης.

kampyles anaptyxis

Τεστ διατροφής!

Αναρωτιέστε για τις διατροφικές σας συνήθειες;

erotimologio diatrofis

Ζητήστε Ραντεβού

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

Συμπληρώστε τα στοιχεία για να κλείσετε ένα ραντεβού μαζί μας.

Υπολογίστε και ενημερωθείτε!

Θερμιδομετρητής

Δείτε αναλυτικά για κάθε τρόφιμο τη θρεπτική του αξία σε θερμίδες, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά.

Οι θερμίδες και τα θρεπτικά συστατικά που αναγράφονται αναφέρονται σε 100gr προϊόντος.





mythoi & alithies
  • Μύθος: Τα light προϊόντα δεν έχουν θερμίδες.

Αλήθεια: Σαφώς και έχουν. Υπάρχουν έρευνες που υποστηρίζουν ότι από τότε που έχουν βγει τα Light προϊόντα στην αγορά έχουν αυξηθεί τα ποσοστά της παχυσαρκίας. Το παράδοξο αυτό οφείλετε στο ότι πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορούν να καταναλώσουν σε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες τα προϊόντα αυτά. Επίσης συχνά  στα   light προϊόντα προστίθενται άλλα συστατικά όπως ζάχαρη, αλάτι, κλπ έτσι ώστε να ενισχυθεί η  γεύση τους.

  • Μύθος: Πρέπει να πίνουμε όλοι γύρω στα  8-10 ποτήρια νερό καθημερινά.

Αλήθεια: Το πόσο νερό πρέπει να πίνει ο καθένας  εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως φύλο, ηλικία, ύψος, βάρος, ποσοστό λίπους, μυϊκού ιστού, επίπεδα φυσικής δραστηριότητας, τις θερμίδες που λαμβάνουμε, την εποχή του χρόνου κλπ.. Ο κανόνας είναι ότι πρέπει να πίνουμε τόσο νερό ώστε να μη διψάμε, καθώς εάν έχουμε φθάσει στο σημείο να νιώσουμε το αίσθημα της δίψας έχουμε ήδη αφυδατωθεί.  Tip. Ελέγξτε το χρώμα των ούρων σας, το πολύ έντονο κίτρινο υποδηλώνει ότι ενδεχομένως να είστε αφυδατωμένοι.

  • Μύθος: Το μαύρο ψωμί έχει λιγότερες θερμίδες από το άσπρο.

Αλήθεια: Έχουν σχεδόν τις ίδιες θερμίδες. Η διαφορά έγκειται στο ότι το ολικής άλεσης ψωμί έχει περισσότερες φυτικές ίνες επομένως είναι πολύ πιο ωφέλιμο  για τη λειτουργία του εντέρου καθώς και μεγαλύτερο βαθμό κορεσμού (μας χορταίνουν περισσότερο).  Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα ολικής άλεσης.  Επίσης τα ολικής άλεσης προϊόντα έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη – πολύ σημαντική διαφορά για όσους θέλουν να χάσουν βάρους και να ελέγχουν το σάκχαρο του αίματος τους.

  • Μύθος:  Το μέλι δεν παχαίνει όσο και να φάμε, ενώ η ζάχαρη έχει περισσότερες θερμίδες.

Αλήθεια: Ότι έχει θερμίδες εάν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες εννοείται ότι  μπορεί να συμβάλει στην αύξηση του σωματικού μας βάρους.  Σαφέστατα το καλό μέλι εννοείται ότι έχει μεγάλη θρεπτική αξία σε σχέση με τη ζάχαρη. Σε γενικές γραμμές έχουν παρόμοιες θερμίδες.

  • Μύθος: Η μαύρη ζάχαρη έχει λιγότερες θερμίδες από τη λευκή.

Αλήθεια: Έχουν ακριβώς τις ίδιες θερμίδες. Εντούτοις προτιμούμε τη μαύρη ζάχαρη.

  • Μύθος: Τα φρούτα είναι γεμάτα ζάχαρη, άρα δεν τα προτιμούμε εάν θέλουμε να χάσουμε βάρος.

Αλήθεια:  Τεράστιος μύθος. Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα και πολλές φυτικές ίνες αλλά και βιταμίνες. Αποκλείοντας τα φρούτα από τη διατροφή μας στερούμε από τον οργανισμό μας μία πλειάδα βιταμινών,  μετάλλων και ιχνοστοιχείων. Σαφώς και εδώ πρέπει να υπάρχει το μέτρο.

  • Μύθος: Για επιδόρπιο ας φάμε φρούτο και όχι γλυκό.

Αλήθεια: Τίποτα από τα δύο αμέσως μετά το φαγητό.  Λόγω του ότι τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα μπορούν να αυξήσουν το γλυκαιμικό φορτίο του γεύματος. Kάτι το όποιο δεν είναι ωφέλιμο για όλους όσοι πάσχουν από διαβήτη ή για αυτούς που  θέλουν να χάσουν βάρος.  Βέβαια αυτό εξαρτάται από το γεύμα, το είδος του φρούτου και την ποσότητα του. Καλύτερα να τα καταναλώνουμε μόνα τους ως σνακ ή στο πρωινό.

  • Μύθος: Όταν θες να χάσεις βάρος μην κάνεις άσκηση γιατί θα «σφίξει» το λίπος

Αλήθεια: Δεν υπάρχει πιο ανόητος μύθος. Σίγουρα εάν κάποιο άτομο δεν έκανε άσκηση και αρχίσει ξαφνικά να κάνει, τότε μπορεί να διαπιστώσει ότι αυξήθηκε στη ζυγαριά το βάρος του.  Αυτό ισχύει όντως αλλά δεν οφείλετε στο ότι «έσφιξε» το λίπος αλλά στο ότι μειώθηκε το λίπος και αυξήθηκε η  μυϊκή μάζα (κάτι το όποιο θέλουμε καθώς η αύξηση της μυϊκής μάζας συμβάλει στην αύξηση του βασικού μεταβολισμού).

  • Μύθος: Όταν ιδρώνω αδυνατίζω

 Αλήθεια:  Μέσα από την εφίδρωση ενδέχεται να δείτε το βάρος σας να κατεβαίνει. Βέβαια αυτό οφείλετε περισσότερο στην απώλεια υγρών από το σώμα και όχι λίπους. Επομένως κάτι τέτοιο  δεν έχει νόημα καθώς όταν θα αποκατασταθούν τα υγρά του σώματος ο δείκτης της ζυγαριάς θα γυρίσει ξανά εκεί που ήταν. Η τακτική αυτή εκτός από λανθασμένη είναι και επικίνδυνη, ιδιαίτερα τους  καλοκαιρινούς μήνες, καθώς όταν το σώμα καλύπτεται με σφικτά ρούχα από νάιλον δεν  επιτρέπεται στον οργανισμό μας  να ανταλλάζει θερμότητα με το περιβάλλον με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος θερμοπληξίας.

 

 

Δείκτης Μάζας Σώματος

Υπολογίστε τον Δείκτη Μάζας Σώματος προσθέτοντας απλά τα στοιχεία σας παρακάτω

Ο ΔΜΣ σας ειναι

Ερμηνεία αποτελεσμάτων

18,5 < λιποβαρής

18,5-24,9 Φυσιολογικός

25,0-29,9 Υπέρβαρος

< 30,0 Παχύσαρκος

Υπολογισμός Θερμίδων (BMR)

Γρήγορος υπολογισμός των θερμίδων που χρειάζεστε να λαμβάνετε καθημερινά

Το βάρος σας (κιλά): Η ηλικία σας (έτη): Φύλλο: Ύψος (εκατοστά): Επίπεδο καθημερινής δραστηριότητας:

Βασικός  Μεταβολισμός:

Καθημερινές θερμιδικές ανάγκες:

Τα άρθρα μας

Διατροφικά άρθρα & συμβουλές καθημερινής διατροφής

Ακούστε τον οργανισμό σας...

Επιλέξτε μας για μια πιο ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, απόλυτα προσαρμοσμένη στο δικό σας ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Online Diet

Προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα

Μένουμε σπίτι | Μένουμε ασφαλείς | Τρώμε σωστά | Μένουμε υγιείς.

onlie Diet

Το γραφείο μας προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και οργανώνει online συνεδρίες με τη χρήση της τεχνολογίας (Τηλέφωνο, Viber, Messenger, Zoom).

Παρόλα αυτά για όσους εξακολουθούν να επιθυμούν να μας επισκέπτονται από κοντά, αυτό είναι εφικτό. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι  λαμβάνουμε  όλα τα μέτρα προφύλαξης όπως απολύμανση και αερισμός του χώρου.  Επίσης φροντίζουμε να υπάρχει ΜΟΝΟ ένα άτομο στο χώρο πέραν φυσικά της διαιτολόγου.

Είμαστε μαζί αλλά από απόσταση για το καλό ΟΛΩΝ!

Για πληροφορίες καλέστε μας στο 2108995614 ή στείλτε μας email.

Σας ευχαριστούμε πολύ!

Καλή δύναμη και καλή υγεία σ' εσάς και στις οικογένειες σας!