Newsletter

Υπολογισμός δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ)

Ο Δείκτης Μάζας Σώματος χρησιμοποιείται γενικώς για το καθορισμό του επιθυμητού βάρους. Παρόλα αυτά η χρήση του σε άτομα αυξημένη μυική μάζα δεν δίνει αξιόπιστα αποτελέσματα καθώς ο Δ.Μ.Σ δεν μπορεί να κάνει ανάλυση σύστασης σώματος.Έτσι δύο άτομα μπορεί να έχουν τον ίδιο ΔΜΣ, αλλά να έχουν εντελώς διαφορετική σύσταση σώματος (μυϊκό ιστό, λιπώδη ιστό).

Στο κέντρο μας μπορεί να γίνει ανάλυση σύστασης σώματος, ούτως ώστε να καθοριστεί η περιεκτικότητα του ανθρώπινου σώματος τόσο σε λίπος όσο και σε  άλιπη μάζα, καθώς επίσης και οι συνολικές ενεργειακές ανάγκες (ανάγκες σε θερμίδες) του ατόμου.  Είναι πολύ σημαντικό η απώλεια σωματικού βάρους να αφορά μόνο σε απώλεια σωματικού λίπους και όχι άλιπης μάζας, και αυτό επιτυγχάνεται μόνο μέσα από μια ισορροπημένη διατροφή, απαλλαγμένη από ακρότητες και στερήσεις που οδηγούν σε απώλεια άλιπης μάζας και τις περισσότερες φορές έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην υγεία.

 

Για την εκτίμηση του ΔΜΣ σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Υπολογιστή ΔΜΣ…

 

Χαρακτηρισμός:

Αδύνατος (η): Οι μικρότερες τιμές ΔΜΣ, έχουν συσχετισθεί με ανεπάρκειες σε θρεπτικά συστατικά, μη ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, οστικά προβλήματα καθώς και άλλα προβλήματα υγείας που σχετίζονται με ανεπαρκή πρόσληψη ενέργειας και θρεπτικών συστατικών.

Φυσιολογικός (η): Οι τιμές αυτές έχουν συσχετισθεί με την μικρότερο κίνδυνο για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων, διαβήτη, υπέρτασης, διαφορών μορφών καρκίνου καθώς και άλλων νοσημάτων που έχουν συσχετισθεί με την παχυσαρκία και μειώνουν το προσδόκιμο ζωής.

Υπέρβαρος (η): Απαιτείται προσοχή καθώς οι τιμές αυτές έχουν συσχετισθεί με αυξημένες πιθανότητες για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων, διαβήτη, υπέρτασης και άλλων νοσημάτων που έχουν συσχετισθεί με την παχυσαρκία και το υπέρβαρο.  Υιοθετήστε άμεσα σωστότερες διαιτητικές συνήθειες και βάλτε στην ζωή σας την φυσική δραστηριότητα.

Παχύσαρκος (η): Απαιτείται προσοχή καθώς οι τιμές αυτές έχουν συσχετισθεί με αυξημένες πιθανότητες για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων, διαβήτη, υπέρτασης και άλλων νοσημάτων που έχουν συσχετισθεί με την παχυσαρκία και το υπέρβαρο.  Υιοθετήστε άμεσα σωστότερες διαιτητικές συνήθειες και βάλτε στην ζωή σας την φυσική δραστηριότητα.

Πολύ σημαντικός  παράγοντας για τον καθορισμό του διατροφικού σας προγράμματος, είναι να γνωρίζουμε το Βασικό Μεταβολικό Ρυθμό (BMR). O ΒMR αντιπροσωπεύει τις ελάχιστες ενεργειακές ανάγκες ενός ατόμου που βρίσκεται σε κατάσταση απόλυτης ηρεμίας. Βέβαια για τον  υπολογισμό των συνολικών ενεργειακών αναγκών (συνολικές θερμίδες) ενός ατόμου δεν αρκεί  μόνο ο BMR αλλά και το επίπεδα φυσικής δραστηριότητας του ατόμου.

Υπολογίσετε το Βασικό Μεταβολικό σας Ρυθμό καθώς και τις συνολικές ενεργειακές σας ανάγκες, με βάση τα επίπεδα δραστηριότητάς σας κάνοντας κλικ εδώ…