Κατηγορία: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Πρωινό θρεπτική αξία πρωινού
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

4 τρόποι να ενισχύσετε την ενέργειά σας τρώγοντας πρωινό

Θρεπτική αξία του πρωινού

Το πρωινό είναι ίσως το πιο σημαντικό γεύμα μέσα στην ημέρα.  Τα άτομα που καταναλώνουν πρωινό τείνουν να τρώνε λιγότερο μέσα στην ημέρα, επομένως έχουν και χαμηλότερο σωματικό βάρος.

Διαβάστε περισσότερα 4 τρόποι να ενισχύσετε την ενέργειά σας τρώγοντας πρωινό

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σύστημα
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Πως να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Γενικά, το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου επιτελεί  μια αξιόλογη δουλειά, καθώς μας «υπερασπίζεται»  έναντι των μικροοργανισμών που προκαλούν ασθένειες.  Παρ΄όλα αυτά μερικές φορές αποτυγχάνει.   Διαβάστε περισσότερα Πως να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Ενδιάμεσα γεύματα
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Έξυπνες επιλογές στα ενδιάμεσα γεύματα

Ενδιάμεσα γεύματα, πως να κάνετε έξυπνες επιλογές

Το να κάνουμε μία  σωστή επιλογή των ενδιάμεσων γευμάτων  μας μέσα στην ημέρα είναι εξαιρετικά σημαντικό  τόσο για την υγεία μας όσο και για το σωματικό μας βάρος.  Εδώ θα ήθελα να επισημάνω ότι για πολλά τρόφιμα υπάρχει μία εντελώς λανθασμένη εντύπωση, από την πλειοψηφία των ανθρώπων.  Διαβάστε περισσότερα Έξυπνες επιλογές στα ενδιάμεσα γεύματα

μέτρηση θερμίδων
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

7 τρόποι να τρώτε σωστά χωρίς να μετράτε θερμίδες

Μέτρηση θερμίδων, πως να την αποφύγετε

Η  μέτρηση θερμίδων αποτελεί έναν από τους πιο διαδεδομένους  τρόπους διατήρησης ή απώλειας σωματικού βάρους.  Βέβαια για όσους ακολουθούν τη μέθοδο αυτή, συχνά διαπιστώνουν ότι δεν είναι εύκολο να την εφαρμόσουν.   Διαβάστε περισσότερα 7 τρόποι να τρώτε σωστά χωρίς να μετράτε θερμίδες

Κωδικό Ε στα τρόφιμα
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Τι υπάρχει πίσω από τον κωδικό Ε στα τρόφιμα;

Κωδικός Ε στα τρόφιμα

Είναι γνωστό ότι σε μία μεγάλη γκάμα τυποποιημένων τροφίμων προστίθενται μία σειρά από φυσικά ή χημικά πρόσθετα. Τα συγκεκριμένα πρόσθετα, έχουν ως σκοπό να βελτιώσουν τη γεύση, το χρώμα, την υφή καθώς και να αυξήσουν τον χρόνο ζωής τους, προστατεύοντάς τα από αλλοιώσεις.   Διαβάστε περισσότερα Τι υπάρχει πίσω από τον κωδικό Ε στα τρόφιμα;

απώλεια βάρους
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Διατροφή για απώλεια βάρους

Δίαιτα για σωστή απώλεια βάρους

To σωστό σωματικό βάρος είναι ένα σημαντικότατο στοιχείο καλής υγείας.   Το πόσο τρώτε, καθώς και τι τρώτε,  παίζουν  καίριο ρόλο στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους αλλά και στην απώλεια του. Ένα άλλο βασικό στοιχείο είναι στην απώλεια και διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι και η άσκηση.

Διαβάστε περισσότερα Διατροφή για απώλεια βάρους

Στομαχικές διαταραχές
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, Παθήσεις και διατροφή

7 τρόποι να ηρεμήσετε τις στομαχικές διαταραχές

Στομαχικές διαταραχές

Μπορεί να έχετε μόλις φάει ή να τελειώσατε το γεύμα σας,  πριν μία ώρα ή και  περισσότερο και ακόμη να νιώθετε μία αναστάτωση στο στομάχι σας. Νιώθετε φουσκωμένοι και καθόλου άνετα ή  μπορεί να  υπάρχει μία αίσθηση καύσου.  Διαβάστε περισσότερα 7 τρόποι να ηρεμήσετε τις στομαχικές διαταραχές

υγιεινά γεύματα
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Πως να γευματίσετε έξω σωστά

Τρόποι να έχετε υγιεινά γεύματα ακόμη και όταν βρίσκετε έξω

Πολλοί είναι αυτοί που εργάζονται και δεν έχουν τη δυνατότητα να φάνε σπίτι τους τα μεσημέρια.  Παρόλα αυτά αρνούνται πεισματικά να πάρουν «ταπεράκι»  μαζί τους.  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να  έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με τους διάφορους πειρασμούς που υπάρχουν εκεί έξω.  Διαβάστε περισσότερα Πως να γευματίσετε έξω σωστά

πως να μειώσω το αλάτι
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, Τρόφιμα

Νικώντας τη συνήθεια για αλάτι

Πως να ελέγχετε την πρόσληψη του αλατιού

Το αλάτι (χλωριούχο νάτριο) είναι απαραίτητο για την επιβίωση του ανθρώπινου οργανισμού. Το σώμα μας χρειάζεται το νάτριο για τη μεταφορά των νευρικών ερεθισμάτων και τη σύσπαση των μυϊκών  ινών.  Επιπρόσθετα σε συνεργασία με το κάλιο εξισορροπεί τα επίπεδα των υγρών στο εσωτερικό όλων των κυττάρων. Διαβάστε περισσότερα Νικώντας τη συνήθεια για αλάτι

λαχανικά
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Εύκολοι τρόποι για να προσθέσετε λαχανικά στα γεύματά σας

Ως γνωστό τα  λαχανικά είναι πλούσια σε  βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, καθώς και άλλα θρεπτικά συστατικά,  απαραίτητα για την καλή υγεία. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο, μια διατροφή βασισμένη σε φυτικές  τροφές μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης απειλητικών για τη ζωή ασθενειών, όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και ορισμένες μορφές καρκίνου. Διαβάστε περισσότερα Εύκολοι τρόποι για να προσθέσετε λαχανικά στα γεύματά σας

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;