Θέλω να αδυνατίσω
Categories Διατροφικά άρθρα

Θέλω να αδυνατίσω αλλά … μου φαίνεται βουνό

Πόσες φορές έχετε πει στον εαυτό σας,  θέλω να αδυνατίσω αλλά….Ο προβληματισμός αυτός είναι πολύ συχνός, ιδιαίτερα στα άτομα που έχουν πάρα πολλά κιλά να διαχειριστούν.  Πως μπορεί λοιπόν ένα άτομο που σκέφτεται κατά αυτόν τον τρόπο να έχει τα αποτελέσματα που θέλει σε μία επόμενη προσπάθεια;

Συχνά τα άτομα αυτά, είναι άτομα με σκαμπανεβάσματα στο βάρος τους, άτομα που έχουν κάνει πολλές προσπάθειες στο παρελθόν (ορθόδοξες και ανορθόδοξες) και τα παράτησαν άλλες τόσες.  Αυτό από μόνο του δημιουργεί ένα αρνητικό προηγούμενο,  το  οποίο το άτομο, συχνά το χρησιμοποιεί ως «δικαιολογίᨻ για να προεξοφλήσει την αποτυχία μιας επόμενης προσπάθειας που σκέφτεται να κάνει.

Εάν είστε και εσείς ένα άτομο που συχνά λέει » θέλω να αδυνατίσω αλλά … »  ίσως θα ήταν ενδιαφέρον να απαντήσετε στις πιο κάτω ερωτήσεις.

Μη βιαστείτε να απαντήσετε. Είναι σημαντικό να πάρετε χαρτί και μολύβι και να καταγράψετε τις απαντήσεις σας.   Οι απαντήσεις σας καλό θα ήταν να είναι ειλικρινείς, άλλωστε απαντάτε εσείς σε εσάς.  Αφού απαντήσετε διαβάστε 2-3 φορές τις απαντήσεις που έχετε  δώσει.  Κάτι τέτοιο θα σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε αρκετά πράγματα γύρω από το θέμα που σας απασχολεί και έχει να κάνει με τα κιλά σας αλλά και ότι σχετίζεται με αυτά.

Ερωτήσεις:
  1. Για ποιο λόγο ή λόγους θα θέλατε να  είχατε ένα άλλο σωματικό βάρος; Πόσο σημαντικοί είναι για εσάς οι λόγοι αυτοί;
  2. Θα άλλαζε κάτι στη ζωή σας εάν αποκτούσατε το σωματικό βάρος που εσείς θέλετε;  Eαν ΝΑΙ, τι ακριβώς θα άλλαζε  στη ζωή σας;  Πόσο σημαντικές θα ήταν για εσάς αυτές οι αλλαγές;
  3. Φέρτε στο μυαλό σας την εικόνα που θα έχετε μετά από 10 χρόνια, εάν συνεχίσετε να βάζετε βάρος έστω και με αργό ρυθμό.  Τι επιπτώσεις θα είχε κάτι τέτοιο στη ζωή σας; Θα σας στερούσε πράγματα;  Εάν ΝΑΙ ποια θα ήταν αυτά και πόσο σημαντικά είναι για εσάς;
  4. Τι είναι αυτό που σας κρατούσε μέχρι και σήμερα μακριά από το να αποκτήσετε το σώμα που εσείς θέλετε;
  5. Εάν έχετε εντοπίσει τους λόγους που σας κρατούσαν μέχρι και σήμερα μακριά από αυτό που επιθυμείτε, τι θα μπορούσατε να κάνετε διαφορετικό αυτή τη φορά για να τους παραμερίσετε και να προχωρήσετε έτσι ώστε να αποκτήσετε το σωματικό βάρος που εσείς θέλετε, χωρίς σκαμπανεβάσματα και πισωγυρίσματα.
πανελλήνιες και διατροφή
Categories Διατροφικά άρθρα, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, Παιδική ηλικία

Πανελλήνιες και διατροφή

Το άρθρο αυτό φέρει τον τίτλο πανελλήνιες και διατροφή και το έγραψα μετά από «απαίτηση» ενός φίλου και τον ευχαριστώ για αυτό.  Το μόνο σίγουρο είναι ότι  η περίοδος πριν αλλά κατά τη διάρκεια των όποιων εξετάσεων αλλά ιδιαίτερα των πανελλήνιων εξετάσεων είναι εξαιρετικά έντονη. Διαβάστε περισσότερα Πανελλήνιες και διατροφή

κορωνοϊός
Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα

Κορωνοϊός – σημαντικές πληροφορίες από το Harvard

Το άρθρο αποτελεί μετάφραση  άρθρου από τη σελίδα του Harvard.

Τι είναι ο κορωνοϊός & COVID – 19

Οι κορωνοϊοί αποτελούν μία εξαιρετικά κοινή αιτία κρυολογήματος αλλά και άλλων λοιμώξεων του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος.  COVID-19  (coronavirus disease 2019), είναι η επίσημη  συντομογραφία που δόθηκε στην ασθένεια η οποία προκλήθηκε από τον πρόσφατα αναγνωρισμένο  κορωνοϊό. Διαβάστε περισσότερα Κορωνοϊός – σημαντικές πληροφορίες από το Harvard

κιλά των γιορτών
Categories Διατροφικά άρθρα, Διάφορα άρθρα

Πως να χάσετε τα κιλά των γιορτών!

Οι περισσότεροι  από εμάς κατά τη διάρκεια των εορτών βλέπουν τα ρούχα τους να στενεύουν.   Ο μέσος όρος αύξησης σωματικού βάρους κατά  τη διάρκεια των εορτών είναι 0,8 – 1,0kg. Παρόλα αυτά μπορεί να φθάσει και τα πέντε κιλά. Διαβάστε περισσότερα Πως να χάσετε τα κιλά των γιορτών!

λιπαρά, υδατάνθρακες, γλουτένη
Categories Διατροφικά άρθρα

Οι τάσεις που επικρατούν στα τρόφιμα

Οι τάσεις που επικρατούν στα τρόφιμα

Ο σημερινός άνθρωπος φαίνεται να ασχολείται τις τελευταίες δεκαετίες με ορισμούς όπως τρανς λιπαρά, υδατάνθρακες, γλουτένη.  Θυμηθείτε πότε τα συσκευασμένα τρόφιμα άρχισαν να συνοδεύονται με τους ισχυρισμούς «χωρίς λιπαρά«.  Διαβάστε περισσότερα Οι τάσεις που επικρατούν στα τρόφιμα

αυγά
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Αυγά – θρεπική αξία

Αυγά – θρεπτική αξία και οφέλη

Τα αυγά θα πρέπει να αποτελούν μέρος μίας σωστής και ισορροπημένης διατροφής,  καθώς αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, βιταμινών και μετάλλων.  Διαβάστε περισσότερα Αυγά – θρεπική αξία

γαλακτοκομικά και υπέρταση
Categories Διατροφικά άρθρα, Παθήσεις και διατροφή, Τρόφιμα

Η αντιυπερτασική δράση των γαλακτοκομικών

Γαλακτοκομικά και υπέρταση

Στοιχεία που προκύπτουν μέσα από διάφορες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων έχει ευεργετικές επιδράσεις  στην αρτηριακή πίεση. Διαβάστε περισσότερα Η αντιυπερτασική δράση των γαλακτοκομικών

σπλαχνικό λίπος
Categories Διατροφικά άρθρα, Παχυσαρκία

Σπλαχνικό λίπος Vs  Δείκτη Μάζας Σώματος

Σπλαχνικό λίπος Vs  Δείκτη Μάζας Σώματος

Tο γνωρίζετε ότι μπορεί να έχετε αυξημένο σωματικό λίπος έστω και εάν το βάρος σας, στη ζυγαριά εμφανίζεται απόλυτα φυσιολογικό;  Για δεκαετίες ο ΔΜΣ ήταν το απόλυτο εργαλείο για  την εκτίμηση του καρδιαγγειακού κινδύνου που σχετίζεται με την παχυσαρκία. Διαβάστε περισσότερα Σπλαχνικό λίπος Vs  Δείκτη Μάζας Σώματος

παιδική παχυσαρκία
Categories Διατροφικά άρθρα, Παιδική ηλικία, Παιδική παχυσαρκία

Ένα παχύσαρκο παιδί ένας παχύσαρκος ενήλικας

Παιδική παχυσαρκία

Οι κύριες αιτίες της παιδικής παχυσαρκίας είναι η διατροφή πλούσια σε λίπη και ζάχαρη καθώς και η ελαττωμένη σωματική δραστηριότητα, σε συνδυασμό με τη γενετική προδιάθεση.  Καθώς η παιδική παχυσαρκία, συνδέεται συχνά με χρόνιες παθήσεις, όπως υπερλιπιδαιμίες, υπέρταση, σάκχαρο κλπ, θα  πρέπει να αντιμετωπίζεται άμεσα και αποτελεσματικά.

Διαβάστε περισσότερα Ένα παχύσαρκο παιδί ένας παχύσαρκος ενήλικας

αγελαδινό γάλα
Categories Διατροφικά άρθρα, Τρόφιμα

Τα οφέλη του αγελαδινού γάλατος

Αγελαδινό γάλα | οφέλη

Ένα ποτήρι αγελαδινό γάλα αποτελεί πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών,  τα οποία δύσκολα μπορούν να βρεθούν σε κάποιο άλλο ρόφημα. Συνδυάζει λιπαρά,  υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, και  βιταμίνη D.  Επίσης περιέχει διάφορα μέταλλα, όπως ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο, οργανικά στοιχεία και αντιοξειδωτικά. Διαβάστε περισσότερα Τα οφέλη του αγελαδινού γάλατος

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;